بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

توتها و راز شخصیت

توتها و رازهای شخصیتی شما!

 

توت فرنگی

کمی دمدمی مزاج. اما بسیار مهربان

افرادی که توت فرنگی را به عنوان میوه ی محبوب خود انتخاب می کنند، معمولا جز افرادی هستند که خوردن یکی از لذایذ جدی زندگی آنها محسوب می شود و برای همین اشتهای وافری برای خوردن غذاهای مختلف بویژه میوه های رنگی دارند. افرادی که عاشق توت فرنگی هستند، کمی دمدمی مزاج بوده و چندان نمی توان روی رفتارو حرف آنها حساب باز کرد، ولی بسیار مهربان هستند.

 

توت سفید

کمی شکمو و بسیار خوشبین

شما با رعایت ادب و مهربانی در موقع غذا خوردن، ترجیح می دهید همه غذاها اول برای شما باشد! آنچنان با عشق وعلاقه برسرمیزغذا می نشینید که دیگران را به اشتها می اندازید! توت سفید می تواند نشان دهنده ی روح لطیف و پاک شما باشد. شما بسیار خوشبین هستید وهرآنچه راکه زندگی و سرنوشت برایتان مقدر شده ببرید.

 

شاتوت

بسیاراجتماعی وواقع بین

بسیار اجتماعی و در عین حال سرشار از انرژی و نشاط هستید! اعتقاد شما به اینکه بهترین غذاها همانند بدترین غذاها هستند و اصل براین است که شما با چه نیتی آنها را می خورید، باعث می شود تا شما همیشه شاد بوده و دیگران از بودن در کنار شما لذت ببرید! شما تلاش می کنید تا از زندگی خود بهره ی بیشتری ببرید و این روش را دیگران نیز می آموزید.همه به حرفهای شما اعتماد دارند و این باعث می شود که دوستان حساب ویژه ای روی شما باز کنند.

 

توت جنگلی(تمشک)

کم اشتها، گرم و بسیار احساساتی

مزه ی ترش تمشک که افراد را به سوی جنگل ها هدایت می کند، سخت جدا کردن آنها از بوته ها،وجود خارهای ریزی که در اطراف این بوته ها هست،همه وهمه ونشان دهنده ی آن است که افراد علاقه مند به این میوه ی جنگلی،کم خوربوده وچندان علاقه ای به خوردن ندارند،ازنظرروانشناسان، این افراد بسیار خونگرم، احساساتی و بسیار تودار هستند.

شما به رغم آنکه دیدی مثبت نسبت به محیط اطراف خود دارید، اما بسیار کم حرف بوده که این خصلت نیز ناشی از توداری شماست.

سلامت نفس شما زبانزد خاص و عام است که برخی آن را نتیجه ی رژیم دائمی شما می دانند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد