بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

۸ نکته که روابط را سرد میکند

۱- تماشای تلوزیون به هنگام شام خوردن و بی توجهی به همسرتون که مقابلتون نشسته (بجای این کار ، هر شب برای 30 تا 45 دقیقه هم که شده تلوزیون و موبایلتونو خاموش کنین ، روبروی همسرتون بنشینین و چهره به چهره با اون از هر دری سخنی بگید . با این کارتون به شریک زندگی تون نشون می دین که خودتون و وقتتون به اون تعلق دارین)


 2- نداشتن رابطه جنسی  با همسرتون برای زمانی طولانی و دیر به دیر ( منتظر فرا رسیدن فرصتی خیلی ایده آل برای این کار نمونید . دوری جنسی از شریک زندگی تون تاثیر مخربی روی ذهن و رابطه عاطفی شما می ذاره)


3- مشغول بودن در تمام مدت روز و سکوت و حرف نزدن با همسرتون و بی توجهی به اون هنگام کار در منزل (سعی کنین با گفتن چند خسته نباشید یا کمک کردن و یا تعارف کردن چیزی به همسرتون بهش توجه و محبت نشون بدین .


4- رفتن در لاک خود ( چنین رفتاری باعث ایجاد فاصله میان شما و همسرتون می شه . برای پرهیز از این حالت سعی کنین به بهانه یک خداحافظی معمولی هم که شده یک بوسه کوچولو از همسرتون بگیرین ، به چشمای اون خیره بشید و وقتی می خاد با شما صحبت کنه ، به احترامش تلوزیون رو خاموش یا صدای اونو قطع کنین تا همسرتون احساس کنه برای اون و حرفاش ارزش قائلید)


 5- دعوا نکردن! ( بله، درست خوندید! بگو مگوهایی کوچک و ساده که میان دو همسر اتفاق می افتن نشون دهنده وجود و شخصیت مستقل شما در زندگی زناشویی تون هستن . اختلاف نظرهای شما وقتی توام با احترام و درک متقابل باشن زندگی و رابطه شما رو از حالتی یکنواخت و سرد دور نگه می دارن)


 6- وقت گذراندن بیشتر با دوستانتان و بیرون رفتن بیشتر با اونها نسبت به همسرتون (این کار به سادگی این پیغام رو به ذهن و قلب همسرتون می فرسته که برای شما دوستانتون ارزشی بیشتر از همسرتون و وقتش دارن . شما باید توجه کنین که وقتی ازدواج می کنید دیگه اون فرد مجرد و تنهای سابق نیستید بلکه متاهل شده اید . بیرون رفتن با دوستان و همکارانتان بطور محدود و معدود و هر از چندگاهی البته بد نیست به شرط اینکه از قبل همسرتون رو در جریان اون گذاشته باشین . ضمن اینکه همسرتان باید این دوستان رو بشناسه و به اونها اعتماد داشته باشه)


7- رفتار بی ادبانه کردن ( هرگز نباید تصور کنین که اونقدر به همسر خود نزدیک هستید که هر کار بی ادبانه ای رو می تونین در مقابلش انجام بدین . آروغ زدن ، خاراندن جاهای خاص بدن ، دست توی دماغ کردن و یا باد معده را خارج کردن برای هر کسی که در مقابل شما باشه چندش آوره . همسر شما هم مثل هر کسی دیگری با دیدن این کارها از اخلاق شما متنفر می شه)

 8- در جریان گذاشتن پدر مادر خود و یا حتی پدر و مادر همسرتون از زیر و بم زندگی زناشویی تون و دخالت دادن اونا در روابط خود و همسرتون (این کار نشون دهنده اینه که به همسرتون اعتقاد و اعتماد چندانی ندارید . قرار نیست که پدر و مادر شما از همه امور زندگی تون با خبر باشن . اگر همسرتون مایل نیست مسائلی از زندگی تان رو به اطلاع آنها برسونه ، شما هم بهتره که از او پیروی کنین و رازدار همسر خود باشین...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد