بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

دکوراسیون آپارتمانهای کوچک برای زوجهای جوان(3)

 

15.ارتفاع کم:

انتخاب مبلمان کوتاه قد می تواند مکمل یک اتاق کوچک باشد. موفقیت بسیاری از اتاقهای نشیمن کوچک در انتخاب صحیح مبلمان است. در این اتاق از 2 صندلی با ارتفاع کم استفاده شده که یک گفتگوی دوستانه را در این اتاق کوچک مهیا ساخته است.
 

6.خلاقیت در انتخاب پرده:

با قرار گیری میل پرده در انتهای سقف، به جای قرار گرفتن در بالای چارچوب پنجره، سقف بلندتر نشان داده می شود و خطوط عمودی پرده کتانی و لطیف این بلندی را بیشتر نشان می دهد، که فضا با این کار بزرگتر نشان داده می شود.
 

7.استفاده از حرکت:

برخی رفتارها در پنجره ها باعث می شود که یک اتاق کوچک بزرگتر جلوه کند. در این اتاق از میل پرده شناور استفاده شده است که در روز مانند یک قاب و در شب برای پوشیدگی بکار می رود و اتاق را بزرگتر جلوه می دهد. با قرار گیری وسایل به صورت قرینه، حس سکوت و آرامش ایجاد شده است.
 

8.جادوی آینه:

به کار بردن آینه های بزرگ به روی یک دیوار احساس باز بودن را به اتاق می دهد. اگر سقف از حالت عادی بلندتر باشد می توان با استفاده از رنگها و عناصر دیگر از ارتفاع آن به صورت بصری کاست. در این اتاق با بکار گیری 3 آینه بلند قسمت دیگر اتاق منعکس شده است که به این ترتیب اتاق کشیده تر نشان داده می شود.
 

9.سادگی بصری:

برای باز نشان دادن فضا از یک یا دو رنگ بیشتر استفاده نکنید. دیوارهای روشن و کاناپه سفید کمک می کند که محیط از لحاظ بصری به عقب هل داده شود. اما قسمتهای سیاه و قرمز از نکات جالب اتاق است.
 

0. طرحی بی نقص:

از رنگهای ساده برای بزرگ جلوه دادن اتاق استفاده کنید. استفاده از یک رنگ می تواند ظاهری کار آمد و هماهنگ ایجاد کند. روکش سفید مبلمان در مقابل دیوار به رنگ بژ، برای القای فضای بزرگ است و میز سیاه رنگ و قابهای بالای شومینه جزئیاتی هستند که باعث شلوغی و به هم ریختگی در اتاق نشده‌اند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد