بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

مدلهای زیبا از حمام و دستشویی های منحصر به فرد(۱)

 

شما می‌توانید توسط رنگها فضای خود را از یکنواختی خارج کرده و از ایده های رنگی خود لذت ببرید. قبل از اینکه برای حمام خود رنگی را در نظر بگیرید این مطلب را بخوانید.

1. چندین رنگ فوق العاده:

اولین حمام پیشنهادی ما به شما مجموعه ای از رنگهای شاد با کاشیهای رنگارنگ است که به شما و فرزندانتان به خوبی انرژی می‌دهد.
 

2.یک حمام سیبی:

دیوار توسط رنگی که الهام گرفته شده از رنگ سیب های سبز رنگ است پوشیده شده است، این سرویس دارای سبکی مدرن می‌باشد و سقف بلند با وجود آینه ای بلند و بدون قاب و چراغهای غیر معمول بلند، زیباتر به نظر می‌رسد.
 

3.افسون رنگ قرمز:

تمام جذابیت این اتاق در رنگ خیره کننده قرمز و اثاثیه آن می‌باشد، اسباب و اثاثیه، آینه، پایه دستتشویی، چلچراغ، مزاییک کف، تابلو آویخته شده به دیوار و پوشش غیر معمول دیوار یک شاهکار دراین حمام ایجاد کرده است.
 

4.طعم مرکبات:

در این حمام با استفاده از تن های به رنگ مرکبات جلوه ای معاصر به آن داده شده است. پرده دوش با طرحی گلدار و رنگ نارنجی، حوله های رنگارنگ و چراغهای زیبا و روکش جالب صندلی و زیر پایی همگی در رنگهای هماهنگ و زیبا قرار داده شده اند.
 

5. فضایی راه راه:

نوارهای پهن به رنگهای هماهنگ و زیبا دیوار سپید این حمام را از سادگی درآورده و جلوه ای معاصر به آن داده اند. نوارها به صورت کاملاً مساوی با 2 رنگ که در یک خانواده هستند پوشیده شده است.
 

6.قدرت رنگ و هنر:

ممکن است حمام جایی نباشد که به ذهن شما برسد که می‌شود در آنجا هم هنر نمایی کرد، اما در این حمام به زیبایی از یک تابلو گرافیکی الهام گرفته شده است و دیوارها را با سبکی گرافیکی رنگ کرده اند.
 

7.یک حرکت جسورانه:

با استفاده از رنگ سبز روشن جوانه ها، دستشویی و کابینت زیر آن به سبکی جسورانه و منحصر به فرد رنگ آمیزی شده است که در کنار کاغذ دیواری گلدار روشن و حوله های سفید و نور پردازی مناسب زیبایی آن دو چندان شده است.
 

8.نوارهای زرد رنگ:

شاید تمام چیزی که شما نیاز داشته باشید یک رنگ زرد روشن باشد که در این حمام در نوارهای مساوی نشان داده شده است. رنگ زرد در کنار نوارهای به رنگ سفید دیوار و رنگ ارغوانی وسایل به تعادل رسیده است.
 

9.زرد رومانتیک:

حمامی دیگر با رنگ زرد دیگری که بسیار متفاوت با حمام قبل است در اینجا دیده می‌شود. پرده های چهارخانه زرد رنگ و دیوارهای زرد روشن در کنار طرح گلدار و سفید رنگ وان و والان پرده، فضایی رومانتیک ایجاد کرده است.
 

10.قرمز عمیق:

این حمام به رنگ قرمز تیره آلبالویی می‌باشد. شاید شما هم بخواهید از یک رنگ تیره در حمام خود ایجاد عمق کنید. در این حمام در کنار رنگ قرمز از رنگ سفید و آینه ای بزرگ و نور رسانی عالی استفاده شده است.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد