بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

حمام و دستشویی های به سبک آسیایی

این سرویس‌های زیبا به علت داشتن سبک آسیایی در عین حال منحصر به فرد بودن و شیک بودن، احساس آرامش‌بخشی را نیز القا می‌کنند. این مطالب را به همراه تصاویرشان بررسی کنید و از آنها برای دکوراسیون داخلی حمام و دستشویی منزلتان الهام بگیرید.

سبک آسیایی در حمام:

ک کنسول با سبک منحصر به فرد خود با جنس چوب درخت ساج در زیر یک لگن عریض قرار گرفته است که دارای طبقاتی با فرم راه راه می‌باشد. خصوصیات اصلی این سبک به این قرار است:

·   سبک آسیایی بسیار ساده و خلوت می‌باشد و نگهداری وسایل در آن به راحتی انجام می‌شود.

·   دیوارها و کف در طرح سنگ می‌باشد که برگرفته از طبیعت است و حالتی زمینی به آن داده است.

·  نوع شیر آب به کار برده شده در این حمام دارای سبک جالب و زیبا می‌باشد که به مدرن شدن و به روز شدن این حمام کمک کرده است.

حمامی با سبک هندسی: 

رفه جویی طراحی و هندسی بودن اشکال بسیار قابل‌توجه و دارای بافت غنی می‌باشد. در این اتاق 5×6 فوتی ترکیبی از کارکرد و آرامش که هر دو در سبک‌های آسیایی به چشم می‌خورد، وجود دارد. دستشویی برنزی و صفحه سنگی زیر آن بسیار شیک و منحصر به فرد می‌باشد و در عین حال با سبک‌های جدید و مد روز موافق است.

دیوار بافت دار:

بکار بردن بافت‌هایی ازعناصر طبیعی بسیار تسکین‌دهنده می‌باشد. در این حمام یک لگن دستشویی لعابی صاف و براق تضاد جالبی را با صفحه زیر خود ایجاد کرده است و کاشی‌های دیوار با رنگ خنثی خود یک پس‌زمینه عالی برای کابینت‌های سیاه رنگ ایجاد کرده‌اند. ریل حوله در جای بسیار خوب و در دسترس قرار گرفته که در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد.

کلاسیک و شیک:

یک آینه بزرگ بدون قاب بالای لگن دستشویی در فضایی دنج قرار گرفته که این فضا را از دیگر قسمت‌ها توسط دیواری جدا ساخته‌است. شیر آب با سبک معاصر خود جلوه‌ای دیگر به فضا داده است.

الهام گرفته از طبیعت:

نقاشی دیواری و وسایل ویژه در این حمام ساده، به کار رفته است که الهامی از سبک شرقی می‌باشد. این نقاشی دیواری شامل بامبوهای بلندی است که تا سقف کشیده شده‌اند. درکنار آن دو قاب آینه زیبا قرار گرفته است که الهامی از معابد شرقی می‌باشد. در سنت آسیایی وجود ضربه‌هایی از رنگ قرمز در فضا شانس را به همراه دارد.

از یک هشتی تا یک حمام شخصی: 

 در این فضا هشتی کنار اتاق خواب اصلی به فضای حمام تبدیل شده است. کابینت‌های به‌هم‌پیوسته فضایی برای نشستن و قراردادن وسایل ایجاد کرده است. در این حمام میز با سبک منحصر به فرد خود در وسط اتاق به زیبایی آن کمک کرده است.

استفاده از سنگ آهک:

 

لبه‌های دیوار و زمین با کاشی‌های از جنس سنگ آهک پوشیده شده‌اند. استفاده از گلهای طبیعی همراه با حوله‌های سبز رنگ به این فضا حیات داده است.

ملاقات اقیانوس و ساحل:

ک نورگیر سقفی بزرگ مرکزی و پنجره مستطیلی عریض به اندازه کافی نور خورشید را وارد فضا می‌کند. دیوارها با سنگ مرمر پوشیده شده است. فضا به رنگ ماسه‌های گرم کنار دریا می‌باشد و کاشی‌های زمین همچون رنگین کمانی بر زمین نشسته است و به نظر می‌رسد الهامی از دریا باشد.

زیبایی و کاربری:

ر این حمام دستشویی‌ها در پائین یک دیوار آینه‌ای بزرگ قرار گرفته است. صفحه رویی آن دارای سطح‌های با ارتفاع‌های مختلف است، این کار علاوه بر زیبایی و تنوع در ظاهر، کاربری آن را برای جایگاه آرایش به خوبی راحت ساخته است. این زیبایی با موزائیک کاشی‌های رنگارنگ و کابینت‌های به رنگ چوب تکمیل شده است.

یک حمام تمیز و زیبا:

 

یک دستشویی آویخته به دیوار در کنار دو دراور و پایین یک طاقچه برای آراستن و قراردادن وسایل این سوی حمام را تشکیل می‌دهد. وان و دوش در پایین یک پنجره بزرگ قرار گرفته که نور لازم را فراهم می‌کند در عین حال به گونه ای است که نگرانی برای فضای خصوصی حمام وجود ندارد.

زیبایی و رنگ:

دیوار باموزاییک‌های سیمانی رنگی و قطعات شیشه‌ای پوشیده شده است، شیشه‌ها فضای دوش را از وان جدا ساخته است. در این حمام وجود یک دستشویی منحصر به فرد و یک نورگیر بزرگ و رنگ‌های موجود در حمام توجه را به خود جلب می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد