بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

دکوراسیون یکی از خانه‌های آمریکایی

 
دکوراسیون یکی از خانه‌های آمریکایی:

سوزان و جری لارن در یک خانه روستایی در آمریکا به مدت 25 سال زندگی می‌کردند که به خاطر کارشان در جزیره منهتن از آنجا رفتند.

جری می‌گوید: ما از نحوه زندگی روستایی و اصالت آن بسیار راضی بودیم، زیرا به علت جدایی از شهر و شلوغی آن در آرامش بودیم و با سنت‌های روستایی آشنا شده بودیم.

در روستا هنگامی که اهالی لوازم خود را در حراج لوازم دست دوم قرار می‌دادند، و هنرهای دستی مردمی و محلی خود را به حراج می‌گذاشتند، جری و سوزان به این فروشها علاقمند شدند.

جری می‌گوید: در تمام این سالها ما به جمع آوری لوازم و هنرهای دستی که علاقمند بودیم، پرداختیم و جمع آوری این وسایل جالب و یافتن هنرهای زیبا و جذاب برای ما بسیار هیجان انگیز بود. به طوریکه توانستیم یک مجموعه زیبا و جذاب از هنرهای دستی محلی و آمریکایی تهیه کنیم، در این مدت این کار به یک تفریح و عشق برای ما تبدیل شده بود.

این مجموعه به یک کلکسیون از هنرهای آمریکایی قدیمی تبدیل شد و تمام قطعات آن دست ساز بود. هر تکه منحصر به فرد و ساده و قابل توجه می‌باشد، این مجموعه زیبا در مقابل دیوارهای سفید آجری و چوبی خودنمایی می‌کنند و هر تکه زیبایی خاص خود را دارد.

این مجموعه امروز شامل حدود 600 قطعه جمع آوری شده می‌باشد که مشهورترین و زیباترین آنها رنگ شده با رنگ تیره‌ی آبی نیلی می‌باشد.

این مجموعه زیبا در چندین اتاق گرد آوری شده است که ترکیبی از آسیاب‌های بادی سنگین، تخته‌های بازی،‌ باد نماها و ساطورها می‌باشد که کاربرد آنها در پخت غذاهای قدیمی بود و به دیوار آشپزخانه متصل شده است و خیلی هنرها و وسایل دیگر که به هر اتاق زیبایی خاصی داده است.

جری می‌گوید: هیچ گاه برایم مهم نبوده است که چه می‌خریم و چه اهمیتی دارد، آن چیزی که برای ما اهمیت داشته، دوست داشتن و علاقه ما به آنها بوده است. تمام این وسایل حالتی عمومی دارد و از طراحی خاصی برخوردار می‌باشد، به عبارت دیگر هر چیزی که ساده و زیبا و منحصر به فرد بوده است، ما را به خود جذب می‌کرد.

 همان طور که در مجموعه دیده می‌شود ما بیشتر به وسایل تیره رنگ و با طرحهای آمریکایی جذب شده ایم و کمتر پیش آمده است که وسایل کوچک و روشن ما را به خود جذب کرده است.
 
به خانه خوش آمدید:
در قسمت ورودی خانه یک جا لباسی برای آویزان کردن لباسهای جری و سوزان و بچه‌ها و نوه‌ها قرار داده شده است. در انتهای راهرو اتاقی قرار دارد که یک اسب چوبی قدیمی برای بازی بچه‌ها گذاشته شده که نوه‌ها از آن لذت خواهند برد.
 
 
باد نمایی به شکل خروس:
 
 
در اتاق ناهار خوری یک بادنمای زیبا به شکل خروس و به جنس آهنی روی یک صندوقی از جنس نارون قرمز انگلیسی قرار داده شده است که تاریخ آن به قرن نونزدهم میلادی بر می‌گردد.
 
اتاقی پر از تصویر :
 
 
قفسه‌های آویخته شده در اتاق نشیمن مملو است از ظروف سفالی به رنگ آبی و سفید که قدمتی نزدیک به قرن نوزدهم یا زودتر دارد. تعدادی از ظروف سفالی روی یک میز قدیمی قرار گرفته است که به زیبایی اتاق افزوده است.
 
 
اتاق خواب مهمان:
 
 
یک جفت تخت خواب در اتاق خواب مهمان در خانه لارن قرار گرفته که با پارچه‌های کتانی زیبا و با طرحی جدید پوشانده شده اند. تخت خوابها دارای شکلی زیبا و چهار ستون خراطی شده می‌باشند که ترکیبی زیبا در کنار آباژوری روی یک میز قدیمی ایجاد کرده است.
 
 
طرحی جدید با تکه‌های قدیمی:
 
 
یک تخت خواب با روکشی سفید با چهار چوب‌های بلند قرار گرفته است و با اینکه تختی قدیمی می‌باشد اما با قرار گرفتن در کنار یک سورتمه زیبا، طرحی مدرن به اتاق داده است. این سورتمه در گوشه اتاق به دیوار تکیه داده شده است که یکی از نکات جالب و جذاب این اتاق به شمار می‌رود.
 
 
کانون دیدی به رنگ سیاه:
 
یک میز ملکه وار به رنگ سیاه در تالار، در روبروی پلکان قرار دارد که ابتکاری جالب در این خانه می‌باشد. جوری و سوزان اخیرا در روبرو را به رنگ سیاه نقاشی کرده اند که به یک کانون دید در اتاق تبدیل شده است و هماهنگی خاصی با میز و مرغابی روی آن ایجاد کرده است.
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد