بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

روشهایی برای استفاده بهینه از دیوارهای منزلتان!!

اکثر شما از شلوغی منزل و یا اتاق‌تان شکایت دارید . به دیوارهایی که آنها را انباشته کرده اید نظری بیاندازید ؛ راه حل مشکل شما اینجاست!

 

 

1. استفاده از تمام دیوار:
 

برای این کار یک دیوار کامل را به این کار اختصاص دهید.با قفسه بندی کردن این دیوار می‌توانید بدون هزینه هنگفت فضاهای مفید فراوانی را به خانه اضافه کنید .قفسه ها بهتر است در سایزهای متفاوت و در اطراف پراکنده شده باشد تا از شلوغی فضا جلوگیری کند .

 

2.فرم پنجره ای:

در این فرم زیبا با قفسه بندی، یک نشیمنگاه برای برای صاحب خانه ایجاد شده و کتابها تنها به اندازه یک بازو با فردی که روی این فضای مبله نشسته فاصله دارد .ساختار چوبی این قفسه بندی با چوبکاریهای خانه هماهنگی خوبی برقرار کرده است.

 

3. زیر شیروانی:
 

قفسه ها حتما نباید فرم راست گوش داشته باشد؛ در بعضی موارد ما از ترکیبی از فرمها استفاده میکنیم فرم سه گوش بهترین گزینه برای فضای زیر شیروانی است و اینجا محیط را به اتاق بازی کودکان تبدیل کرده، دربهای این قفسه ها از افتادن وسایل جلوگیری می‌کند .

 

4. راه حلی برای زیر پله ها:
 

شما میتوانید از فضاهای زیر راه پله ها با گذاشتن یک کمد که اندازه فضای موجود است بهترین استفاده راببرید . دربهای این کمد مانند نمونه میتواند شیشه خور داشته باشد تا بتوانید محتویات آن را ببینید.

 
5. فضاهای ناکارآمد:
 

برای مثال این فضای پرت نزدیک راه پله را ببینید . در اینجا کشوهای کم عمقی برای گذاشتن دستمال سفره ها و حوله آشپز خانه تدارک دیده و کشو ریلی مخصوص رومیزی و سفره و قفسه های نوشیدنی به ایجاد نظم کمک می‌کند. یک درب کوچک هم برای این قسمت تعبییه شده است که جزئیات کار را می‌پوشاند .

6. جایی برای سیستم صوتی:
 

شما با قرار دادن سیستم صوتی و تصویری خود در فضای زیر راه پله ها هم به گسترش فضای اتاق تلوزیون خود کمک می‌کنید و نیز از اصابت با این اشیاء که در مرکز اتاق قرار می‌گرفتند جلوگیری می‌کنید. در این نمونه برای تمام  وسایل صوتی جایی تعبیه شده است .

 

 7. تاقچه های فراوان:
 

شش عدد تاقچه کوچک در گوشه بالای وان حمام فضای جالبی را برای شما تدارک دیده تا بتوانید لوازم تزئینی و حوله ها را درون آن بگذارید .

 

8. یک تیر و دو نشان :
 

یک دیوار می‌تواند برای کاربردهای گوناگون استفاده شود ؛ برای مثال این دیوار ال مانند با کمد دیواری‌های دو منظوره فضای اتاقها را از آشپزخانه جدا می‌کند ؛ در یک سمت آن کمدی بلند و در سمت دیگر چند قفسه کتاب و کشوهایی کوچک قرار دارد و پانل دیواری راهرو آشپزخانه، گنجه ها را از دید پنهان می‌کند.

 

9. طراحی طاقچه ها:
 

در آشپزخانه یا اتاق نهارخوری میتوان طاقچه ها را تبدیل به بوفه ای برای چینی آلات کرد، میهمانان می‌توانند از دیدن سرویس زیبای شما لذت ببرند و غذای خود را سرو کنند . بهتر است ظروفی را در آن قرار دهید که به آنها کمتر احتیاج دارید.

 

10. یک نوع جا ظرفی:   
                                                                          

در خانه های کوچک امروز استفاده مفید از فضاهای پرت یک اصل است .در این خانه قفسه هایی از کف تا سقف درون یکی از همین فضاها قرار گرفته و آن را تبدیل به یک جا ظرفی کرده . باید دقت داشت قبل از طبقه بندی باید ارتفاع و قطر ظروف را در نظر گرفت، با این کار تمام ظروف کاملا در قفسه ها جای می‌گیرند.

 

11. بگرد و پیدا کن:
 

 این ساختار مخفی دقیقا بر اساس نوع مصرف طراحی شده است. درب ها ، تلوزیون وسیستم صوتی شما را هنگامی که از آن استفاده نمی کنید،می پوشانند . شما می‌توانید از فضای داخل این کمد به عنوان جای DVD ، CD و بازیها و سایر وسایل غیر ضروری استفاده کنید .

 

12. جایی مقابل شما:
 

کنار شومینه در این نمونه یک دکور ساخته شده است . این دکور میتواند جایی برای گذاشتن وسایل ضروری، سرگرمیها و قاب عکسهای خانوادگی باشد. هماهنگی کاملی بین وسایل داخل دکور و چیدمان اتاق وجود دارد.

 

13. فضایی غیرمنتظره:
 

گوشه بالایی شومینه آشپزخانه جای بسیار عالی برای کتابهای آشپزی و وسایل تزئینی است ، حتی یک فضای کوچک اینچنین به شما در نظم و ترتیب آشپزخانه کمک می‌کند.

 

14. فضای دیواری:
 

به جای یک نردبان به سبک سنتی میتوان یک ردیف کتابخانه در راستای پلکان ، به سمت پایین ایجاد کرد این کار همچنین به شخصی که از پله ها پایین می‌آید کمک می‌کند ، تاٌملی در گنجینه فرهنگی شما بکند . این مجموعه می‌تواند در بعضی قسمتها درب داشته باشد تا وسایل بدنما را داخل آن بگذارید. فضاهای بالای آن می‌تواند تزئینات مورد علاقه شما را در خود جای دهد.

 

15. تلویزیون مرکزی:
 

ترکیبی از سیستم صوتی و تصویری و آشپزخانه ای کوچک ، یک میهمانی شاد را تدارک می‌بیند . کابینت های بالایی شیشه ای هستند تا صاحب خانه به سهولت به آنچه که می‌خواهد دسترسی داشته باشد . چراغهای تو کار بالای سینک ظرفشویی دید جالبی ایجاد کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد