بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

بخوانید و استفاده کنید

زندگی اون بازی نیست که تاس خوب بیاری سعی کن تاس بد و خوب بازی کنی

8 نکته مهم درباره دکوراسیون راهروها!

1. اغلب راهروهای ورودی فضایی باریک هستند. با استفاده از رنگ های روشن و سرد می‌توانید این فضا را بازتر و وسیع تر از آنچه هست نمایان کنید. استفاده از رنگ های آبی روشن, سفید و سبز بسیار روشن موجب القای فضای وسیع به شما می‌شود.

2. اگر خانه شما راهروی وسیعی دارد می‌توانید از کنسول و کمدهای جاکفشی و جالباسی استفاده کنید تا وسایل مهمان ها در کمد قرار گیرد و از به هم ریختگی و شلوغی در این فضا جلوگیری شود. استفاده از کنسول در این فضا به شما این امکان را می‌دهد که از وسایل تزیینی مانند گل های خشک روی آن استفاده کنید و فضای صمیمی به هنگام ورود به خانه در این مکان به شما القا شود.

3. استفاده از آثار هنری, مانند تابلوهای نقاشی و مجسمه ها از دیگر عناصری هستند که بر مهمان نوازی شما تاکید می‌کنند.علاوه بر این, می‌توانید از عکس های خانوادگی در این مسیر استفاده کنید.

4. روشنایی کافی و مخصوص به این فضا از نکاتی است که حتما باید رعایت شود. استفاده از چراغ های سقفی و دیواری در مسیر راهرو در مسیر راهرو به شما این امکان را می‌دهد که فضای تاریک و باریک را به مکانی نورانی و وسیع تبدیل کنید. در ضمن به هنگام ورود و خروج به خانه روشنایی کافی هم داشته باشید.

5. به علت تردد و رفت و آمد بسیار در این مکان, بهتر است کف پوش بسیار مقاوم و با دوامی مانند سرامیک و یا سنگ را برای این فضا انتخاب کنید چرا که این نوع کف پوش ها در برابر گرد و غبار, تردد و فرسایش مقاوم هستند.

6. اگر فضای راهروی داخلی خانه تان باریک و تاریک است, بهتر است با نصب آیینه های بلند این فضا را به مکانی وسیع و نورانی تبدیل کنید.

7. اگر ورودی خانه راهرویی بلند و بزرگ است, با انواع گیاهان و گل های خشک آن را بیارایید. شیوه آرایش و دکور راهروهای بیرونی و داخلی خانه, بیان کننده دیدگاه و چگونگی برقراری ارتباط شما با دیگران است. هر چه این محیط آرام تر و زیباتر باشد, دلالت بیشتری بر مهمان نوازی شما خواهد داشت.

8. پوشش دیوارهای فضای بیرونی خانه باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد و قابلیت نگهداری و پاکیزگی آن هم در سطح مطلوبی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد